جوابیه دهباشی به سلیمی نمین / قالیشویی بلوارتعاون شهر زیبا 44357340

 

بدنبال انتشار نامه عباس سلیمی نمین به رییس قوه قضاییه در نقد حکم تبرئه ی حسین دهباشی وی  با ارسال توضیحاتی  به الف خواستار انتشار آن شد. 

متن نامه دهباشی به شرح زیر است :

به نام خدا

یا ایها الذین امنوا إن جاءکم فاسق بنبإ فتبینوا أن تصیبوا قوما بجهالة فتصبحوا علی ما فعلتم نادمین

آقای عباس سلیمی نمین
مدیر دفتر مطالعات و تدوین تاریخ ایران

پیرو معترضه شما خطاب به ریاست محترم قوه قضائیه در خصوص ادعای شکایت بیت حضرت امام (ره) از اینجانب مبنی بر توهین به مرحوم سیداحمدخمینی، و همچنین جهت اطلاع افکار عمومی لازم به توضیح می‌داند که کلیّه مندرجات مرقومه‌تان، حکایتِ مشهور «خسن و خُسین سه دخترانِ معاویه بودند» هست. چرا که مثلا الف: بازپرس محترم اینجانب را –مطابق روال معمول- به دادسرا احضار و تفهیم اتهام و اخذ توضیح نموده و ادعایتان مبنی بر مجهول‌المکان بودن و عدم احضار نگارنده نادرست است. ب. علیرغم دفاعیات اینجانب، دادسرای محترم فرهنگ و رسانه، پرونده را به دادگاه ارجاع داده و تا کنون قراری مبنی بر منع تعقیب صادر نشده است. ج.در شرایطی که حتی اینجانب از محتویات دقیق تصمیم مقامات قضایی دادسرا در این پرونده بی‌اطلاع است و حتی اگر اطلاع داشت –مطابق قانون تا زمان اتمام دادرسی اجازه اطلاع‌رسانی نداشت- آیا شما واقعا اوراق پرونده‌ای که قاعدتا تنها در دسترس مقامات محترم قضایی است، را دیده‌اید؟ و اگر بله، اولا از چه طریق؟ و ثانیا با کدام مجوز قانونی نسبت به نشر  آن اقدام کرده اید؟ و اگر خیر، به چه انگیزه مطالب مذکور که اغلب کذب است، را مطرح کرده‌اید؟ بدیهی است حق شخصی اینجانب برای شکایت از شما درخصوص نشر اکاذیب جهت تشویش اذهان عمومی  و حق شهروندی نگارنده جهت پرسش از قوه محترم قضائیه در خصوص ادعای دسترسی افراد فاقد سمت ذی‌ربط به پرونده‌ی دیگران و نشر آن در حین دادرسی جهت تاثیرگذاری احتمالی بر روند دادرسی، محفوظ می‌باشد.

با دعای خیر. حسین دهباشی

 

رونوشت:
خبرگزاری‌های تسنیم، فارس، مشرق، فرارو، جهان‌نیوز، آفتاب نیوز، ایسکانیوز، اقتصادنیوز، همشهری آنلاین، الف، خبرآنلاین، معرفت نیوز، منیبان، خبر فارسی، آخرین خبر، الف، تابناک، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و شادباش نوروزی، جهت انتشار متن حاضر در تارنمای اصلی و شبکه‌های اجتماعی وابسته، در پاسخ به مطالب قبلا منتشر شده در آن رسانه‌ها در این رابطه، وفق ماده ۲۳ قانون مطبوعات.


چاپ   ایمیل

درباره ما

قالیشویی آراد یکی از اولین قالیشویی هایی می باشد که در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز نموده است . این قالیشویی در ابتدا با یک تیم کوچک و در فضایی محدود کار خود را شروع کرد . با گذشت زمان و افزایش حجم سفارش مدیران قالیشویی آراد با افزایش پرسنل و افزودن به فضای کارخانه توانستند سهم بیشتری از این بازار را پشتیبانی نمایند .

تمام هدف پرسنل و مدیران قالیشویی آراد ارائه خدمات هر چه بهتر به شما عزیزان همشهری و جلب رضایت شماست .

آمار بازدیدکنندگان

194866
امروزامروز18
دیروزدیروز285
این هفتهاین هفته1920
این ماهاین ماه4599
کلکل1948662
3.16.212.99
US