آمریکایی ها مردم اوکراین را رها کرده اند / قالیشویی فرجام 77424126

موسی غضنفر آبادی در گفتگو با الف اظهار کرد: بحران اوکراین نشاندهنده سیاست های غلط امریکایی ها بوده است. اگر امریکا تصمیم گیری را به عهده خود مردم می گذاشت و با فریب  کار را به اینجا نمی کشاند مردم هم اکنون در آسایش و آرامش بودند.

وی افزود: امریکا تحت عنوان دموکراسی، خدمت به مردم، آرامش و آسایش برای مردم هرجای جهان که پاگذاشته در آنجا ویرانی و نابودی بر جای گذاشته است. در اوکراین هم که آمریکایی ها ورود پیدا کردند، باعث و بانی، امریکا است، جنگ را شعله ور کرده اند و مردم را رها کردند.

غضنفرآبادی تاکید کرد: این به عنوان رسوایی بزرگی برای سازمان های بین المللی برای افکار عمومی جهان است که در جایی مثل یمن سکوت کرده است و در اوکراین به طرفداری مردم برخواسته است. 

رییس کمیسیون حقوقی و قضایی در ادامه گفت: غربی ها امروز خودشان به دام حق غیر قانونی وتو افتاده اند، یعنی امریکا و کشورهای غربی که نسبت به کشورهای دیگر تکبر می ورزیدند، الان متوجه شده اند که این حق غیرقانونی است.  

وی ادامه داد: هدف روسیه این است که امریکایی ها آن ها را در محدودیت منطقه قرار ندهند. اگر اوکراین بخواهد به ناتو بپیوند تهدید جدی برای روسیه خواهد بود و روسیه این را نمی پسندد. 

غضنفرآبادی به موضوع مذاکرات وین نیز اشاره کرد و گفت ما نباید حل مشکلات کشور را به جای دیگری از جمله مذاکرات گره بزنیم. 

وی با بیان اینکه طرف غربی باید به تعهدات خود پایبند باشد تا دیگر تجربه برجام تکرار نشود، ادامه داد:  طبق فرمایشات مقام رهبری باید در این دور از گفت‌وگو ها راستی آزمایی صورت گیرد .
 


چاپ   ایمیل

درباره ما

قالیشویی آراد یکی از اولین قالیشویی هایی می باشد که در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز نموده است . این قالیشویی در ابتدا با یک تیم کوچک و در فضایی محدود کار خود را شروع کرد . با گذشت زمان و افزایش حجم سفارش مدیران قالیشویی آراد با افزایش پرسنل و افزودن به فضای کارخانه توانستند سهم بیشتری از این بازار را پشتیبانی نمایند .

تمام هدف پرسنل و مدیران قالیشویی آراد ارائه خدمات هر چه بهتر به شما عزیزان همشهری و جلب رضایت شماست .

آمار بازدیدکنندگان

194888
امروزامروز244
دیروزدیروز285
این هفتهاین هفته2146
این ماهاین ماه4825
کلکل1948888
18.216.29.63
US