عروسک‌های تازه «مهمونیِ» ایرج طهماسب /از «کَته» تا «قیمه» / قالیشویی در محله یوسف آباد 88680027

به گزارش همشهری آنلاین، ایرج طهماسب چهره شناخته‌شده و محبوب دنیای هنر که نامش برای بسیاری از مردم یادآور نام «کلاه قرمزی» و «پسرخاله» است، برنامه جدیدی با نام «مهمونی» را با حضور عروسک‌هایی تازه روانه شبکه نمایش خانگی کرد. برنامه‌ای که نخستین قسمت آن ساعت ۲۰ شب گذشته، سه‌شنبه دوم فروردین پخش شد. 

از جمله عروسک‌هایی که در قسمت اول «مهمونی»، ایرج طهماسب را در مقام نویسنده، کارگردان و مجری این برنامه همراهی کردند «شاباش» و «دی‌جی» بودند. «کَته‌خانم» و «قیمه‌خانم»، مگسی به نام «خوشگل بابا»، پسربچه آتش‌زبانی که جلوی تالار عروسی گُل می‌فروشد و پشه‌ای به عنوان دوست مگسی دیگر عروسک‌های قسمت اول «مهمونی» را تشکیل می‌دادند.  

تهیه‌کننده و مجری طرح «مهمونی»، حسن خدادادی و صداپیشگان عروسک‌های آن هوتن شکیبا، کاظم سیاحی، بهادر مالکی، سهیل مستجابیان، الی امامی، امیر ادیب و نازنین شعبانی هستند، همچنین عیسی یوسفی‌پور، محمد لقمانیان، پیمان فاطمی، شیما بخشنده و علی پاکدست عروسک‌گردانی عروسک‌های «مهمونی» را بر عهده دارند. 

شاباش و دی‌جی
شاباش و دی‌جی
کته‌خانم
کته‌خانم
قیمه‌خانم
قیمه‌خانم
خوشگل بابا
خوشگل بابا
دوستِ خوشگلِ بابا
دوستِ خوشگلِ بابا
پسربچه آتش‌زبان
پسربچه آتش‌زبان

چاپ   ایمیل

درباره ما

قالیشویی آراد یکی از اولین قالیشویی هایی می باشد که در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز نموده است . این قالیشویی در ابتدا با یک تیم کوچک و در فضایی محدود کار خود را شروع کرد . با گذشت زمان و افزایش حجم سفارش مدیران قالیشویی آراد با افزایش پرسنل و افزودن به فضای کارخانه توانستند سهم بیشتری از این بازار را پشتیبانی نمایند .

تمام هدف پرسنل و مدیران قالیشویی آراد ارائه خدمات هر چه بهتر به شما عزیزان همشهری و جلب رضایت شماست .

آمار بازدیدکنندگان

194841
امروزامروز56
دیروزدیروز591
این هفتهاین هفته1673
این ماهاین ماه4352
کلکل1948415
3.138.113.188
US