خودکفایی نیروهای مسلح ایران در ۲۳ حوزه نظامی / نزدیکترین قالیشویی به کوی دانشگاه 88680027

به گزارش مهر امیر سرتیپ کیومرث حیدری روز سه شنبه در حاشیه افتتاح آسایشگاه نظامی پایگاه ستوان دوم شهید ایرج کارآمد افزود: اکنون در ۱۰۰ درصد مرزهای ایران اسلامی امنیت کامل برقرار است که این نشان از توان و اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی دارد.

وی ادامه داد: ساخت فضاهای رفاهی در نقاط مرزی کشور نقش بسزایی در افزایش آمادگی و ایجاد روحیه در بین نیروهای نظامی و وظیفه دارد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به شعار سال اعلامی توسط رهبر معظم انقلاب گفت:امروز و در این برهه حساس، پایش تمامی مرزهای کشور دانش بنیان بوده و به صورت علمی و با تجهیزات مکانیزه رصد می شود و ما در کنترل مرزها فقط متکی به نیروهای وظیفه و کادر نیستیم.

حیدری به نقش گروههای مهندسی رزمی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این زمینه اشاره کرد و افزود: گروههای مهندسی رزمی با بهره گیری از دانش روز توانسته‌اند در حوزه های مختلف در کنار نیروهای مسلح و مردم باشند و در ایجاد راهها در مناطق کوهستانی و ایجاد موانع خاص دفاعی نقش خود را به درستی ایفا کنند.

وی ادامه داد: امروز نیروی زمینی ارتش در چرخه دفاعی نیازمند کشورهای بیگانه نیست و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در چرخه دفاعی و نظامی به خود کفایی رسیده است و در ساخت سازه های ماندگار پیشقدم است.

آسایشگاه پایگاه ستوان دوم شهید ایرج کارآمد مستقر در مرز دوغارون تایباد در زمینی به مساحت ۶۳۰ مترمربع توسط مهندسان گروه مهندسی ۴۴۴ رزمی و پدافند غیرعامل شمال شرق نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته شده است.

بازدید از برخی از یگانهای مستقر ارتش در نوار مرزی ایران و افغانستان از دیگر برنامه‌های فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفر امروز وی به نوار مرزی شرق خراسان رضوی بود.


چاپ   ایمیل

درباره ما

قالیشویی آراد یکی از اولین قالیشویی هایی می باشد که در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز نموده است . این قالیشویی در ابتدا با یک تیم کوچک و در فضایی محدود کار خود را شروع کرد . با گذشت زمان و افزایش حجم سفارش مدیران قالیشویی آراد با افزایش پرسنل و افزودن به فضای کارخانه توانستند سهم بیشتری از این بازار را پشتیبانی نمایند .

تمام هدف پرسنل و مدیران قالیشویی آراد ارائه خدمات هر چه بهتر به شما عزیزان همشهری و جلب رضایت شماست .

آمار بازدیدکنندگان

194321
امروزامروز389
دیروزدیروز323
این هفتهاین هفته1279
این ماهاین ماه6761
کلکل1943216
54.198.37.250
US