رئیس سازمان شیلات ایران منصوب شد / قالیشویی در قلهک 22147704

به گزارش مهر، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی در حکمی سید حسین حسینی را به سمت معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران منصوب کرد.

در بخشی از حکم ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی آمده است: انتظار است با اتکا به فناوری‌های نوین و حمایت‌های هدفمند نسبت به ارتقا بهره‌وری بویژه توسعه و رشد تولید آبزی‌پروری در کشور و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های سواحل شمال و جنوب کشور در راستای امنیت غذایی، صادرات و ایجاد اشتغال متکی بر تولید داخلی با استفاده علمی و کارآمد از منابع کشور با بهره‌گیری از توان نیروهای متخصص و متعهد آن سازمان و با همکاری و تعامل با سایر بخش‌ها و ارکان وزارت جهاد کشاورزی و کلیه ذی‌نفعان کلیدی این حوزه در چارچوب برنامه‌های تقدیمی اینجانب به مجلس شورای اسلامی و ریاست محترم جمهور که مورد تاکید است، گام‌های مؤثری بردارید.

پیش از این نبی الله خون میرزایی حدود ۳.۵ سال در سمت معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران فعالیت داشت.


چاپ   ایمیل

درباره ما

قالیشویی آراد یکی از اولین قالیشویی هایی می باشد که در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز نموده است . این قالیشویی در ابتدا با یک تیم کوچک و در فضایی محدود کار خود را شروع کرد . با گذشت زمان و افزایش حجم سفارش مدیران قالیشویی آراد با افزایش پرسنل و افزودن به فضای کارخانه توانستند سهم بیشتری از این بازار را پشتیبانی نمایند .

تمام هدف پرسنل و مدیران قالیشویی آراد ارائه خدمات هر چه بهتر به شما عزیزان همشهری و جلب رضایت شماست .

آمار بازدیدکنندگان

194960
امروزامروز191
دیروزدیروز104
این هفتهاین هفته285
این ماهاین ماه5538
کلکل1949601
18.223.172.252
US