محسنی‌اژه‌ای: قوه قضائیه از تولیدکنندگان و کارآفرینان حمایت ویژه می‌کند / قالیشویی مادرید 88680027

به گزارش تسنیم؛ حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای، رئیس قوه قضائیه  در پیامی فرا رسیدن سال 1401 و نوروز باستانی را تبریک گفت. در پیام نوروزی رئیس قوه قضائیه آمده است:

نوروز 1401 معطر به عطر بهار طبیعت و شمیم اعیاد شعبانیه به خصوص ولادت حضرت بقیه‌الله الاعظم ارواحنا فداه فرا رسیده و این امید را در قلب‌ها و جان‌های مستضعفین و منتظرین عالم دو چندان کرده که ورود به سال و قرن جدید شمسی، قرین با پایان فراغ و آغاز وصال و تحقق عدالت جهانی باشد.

ملت عزیز ایرانِ اسلامی طی سال‌های گذشته روزها و ایام پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشته اما مثل لحظه به لحظه ی تاریخ، با صلابت و عزت از این فراز و نشیب‌ها عبور کرده و امروز در حال گذر از پیچ تاریخی و ورود سرافرازانه به قرن 15 شمسی تبدیل به یک ملت قدرتمند، با تجربه، آبدیده، صبور و عزیز شده است.

در سال جدید‌ که مبتنی بر اقتضائات زمانه و ضروریات کشور از سوی رهبر حکیم انقلاب با عنوان سال «تولید؛ دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، عزمی جزم و استوار داریم تا در راستای وظایف ذاتی عدلیه با همکاری و هم‌افزایی سایر قوا از امر «تولید» که بحق یک «جهاد» نام گرفته است، از تولیدکنندگان و صنعتگران و کارآفرینان حمایت و پشتیبانی ویژه کنیم و در مقابل هر آنچه که مانع رونق و جهش اقتصاد مولد و اشتغالزا است بایستیم تا از این طریق ضمن تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامى، توطئه‌های دشمنان و عنودان که طی سال‌های اخیر از هیچ تلاشی برای زمین زدن اقتصاد ملی و معیشت مردم فروگذار نکرده‌اند را خنثی سازیم.

همچنین خود را موظف و مکلف می‌دانیم در حیطه مسئولیت‌ها و اختیارات قانونی خود در دوره تحول و تعالی بویژه در مقوله‌های ناظر بر احیای حقوق عامه، گسترش عدل،  انسداد بسترها و گلوگاه‌های فساد، صیانت از بیت‌المال و کمک به تقویت بنیه اقتصادی و تولیدی کشور، بیش از پیش مجاهدت کنیم.

در این فرصت جا دارد خدا قوت و آرزوی توفیق برای کارکنان دستگاه قضا داشته باشم که با همه توان و با وجود سختی‌ها و کمبودها سعی داشته‌اند یک جهاد قضایی را محقق کنند.

سال نو و بهار طبیعت را به همه هموطنان عزیز تبریک عرض کرده و صحت و سلامت همه را از خداوند متعال خواستارم.


چاپ   ایمیل

درباره ما

قالیشویی آراد یکی از اولین قالیشویی هایی می باشد که در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز نموده است . این قالیشویی در ابتدا با یک تیم کوچک و در فضایی محدود کار خود را شروع کرد . با گذشت زمان و افزایش حجم سفارش مدیران قالیشویی آراد با افزایش پرسنل و افزودن به فضای کارخانه توانستند سهم بیشتری از این بازار را پشتیبانی نمایند .

تمام هدف پرسنل و مدیران قالیشویی آراد ارائه خدمات هر چه بهتر به شما عزیزان همشهری و جلب رضایت شماست .

آمار بازدیدکنندگان

194341
امروزامروز43
دیروزدیروز543
این هفتهاین هفته1476
این ماهاین ماه6958
کلکل1943413
3.90.187.11
US