اظهارات مهم وزیر صمت درباره بازار خودرو/ قرعه‌کشی خودرو حذف می‌شود / قالیشویی مینی سیتی 22147704

به گزارش خبرآنلاین، به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، سید رضا فاطمی امین روز شنبه در حاشیه نشست با فعالان حوزه صنعت، معدن و اتحادیه‌های صنفی شهرستان‌های تربت حیدریه، زاوه و مه ولات در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون در بحث سرمایه در گردش اقدامات خوبی انجام شده است و با استفاده از همه توان محیط کسب و کار را برای فعالان اقتصادی تبدیل به فضایی آرام و با ثبات خواهیم کرد.

وی افزود: در سفر امروز به تربت حیدریه از چند واحد صنعتی بازدید شد که در جهت رفع مشکلات آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: همه مواد زنجیره فولاد از سنگ آهن، کنسانتره، گندله و شمش در بورس کالا ارائه می‌شود و برای تأمین خوراک و واحدهای این منطقه تلاش خواهیم کرد تا ظرفیت‌های لازم فراهم شود.

فاطمی امین در بخش دیگری از سخنانش پیرامون مشکلات حوزه خودرو گفت: در شرایط کنونی تعداد خودروهای تولید شده با تقاضای بازار همخوانی ندارد که با افزایش تولید و واردات این فاصله پر خواهد شد و به تدریج روال قرعه کشی حذف می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت دیروز شنبه ۲۸ اسفند وارد تربت حیدریه شد و از کارخانه فولاد ماهان سپهر البرز تربت حیدریه، ناحیه صنعتی زاوه و طرح صنعتی فولاد پروان شهرستان مه ولات بازدید و مشکلات این پروژه‌ها را بررسی کرد.


چاپ   ایمیل

درباره ما

قالیشویی آراد یکی از اولین قالیشویی هایی می باشد که در سطح شهر تهران فعالیت خود را آغاز نموده است . این قالیشویی در ابتدا با یک تیم کوچک و در فضایی محدود کار خود را شروع کرد . با گذشت زمان و افزایش حجم سفارش مدیران قالیشویی آراد با افزایش پرسنل و افزودن به فضای کارخانه توانستند سهم بیشتری از این بازار را پشتیبانی نمایند .

تمام هدف پرسنل و مدیران قالیشویی آراد ارائه خدمات هر چه بهتر به شما عزیزان همشهری و جلب رضایت شماست .

آمار بازدیدکنندگان

195034
امروزامروز384
دیروزدیروز285
این هفتهاین هفته1025
این ماهاین ماه6278
کلکل1950341
3.145.130.31
US